Yoga och träning

Nu skall jag sova en liten lur innan det bär av mot nattjobb ikväll... För att orka jobba så mycket som man gör i Norge så är det bra att träna. Har ju de senaste åren utövat yoga och sprungit lite.
Här blirdet annorlunda.
Kollade upp massa yogaställen i Oslo, för det finns. Men jag har ingen att gå med. Så valet blev istället att börja träna på SATS med mina vänner. Var typ 100 år sedan jag gick på gym å pass. Hursomhelst, igår var jag på deras yoga, den var helt ok men långsam. Var ju deras enklaste yogapass så nästa gång blir det "advanced" eller Asthanga (som bara går på torsdagar klockan 07!!!). Saknar min yoga men jag vet att den alltid kommer finnas där och att den inte passar in i mitt liv just nu...






Namaste


Kommentarer
Postat av: Sofia Agardtson

Du är så duktig som tar tag i träningen :) Jag ska försöka att hänga med Madde till Livingroom om ett par veckor och testa. Jag kanske också blir en gymråtta till slut... :)

2010-02-19 @ 09:04:16
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: sara

ja det känns gött faktiskt. Det gymet verkar ju väldigt fräscht! Go for it, får ju så mycket energi på köpet:) Socialt är det med, haha. ha en grym helg vännen!!

2010-02-19 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0