Morgonkaffe, thank god...

Är lite sliten efter resan måste jag medge, huvudet känns tungt och kroppen har fått sig en törn. Sträckte mig rejält på vägen hem när jag skulle släpa den tunga resväskan ned för alla miljoner trappsteg som inte var normala. De var typ 40 cm breda och jättebranta. Kunde inte använda höger arm efter det för det fanns ingen styrka, dagen därpå hade jag världens värk.
Antar att det går så när man packar tungt...

Nåväl, jag ville att detta inlägg skulle handla om kaffe. Min kompis Zandra har nämligen köpt en underbar Starbucksmugg till min samling från Chicago! Tack:)






Så lycklig! Hon är också lycklig för hon har shoppat helt galet mycket! Marc Jacobs, MK....
Lite avis faktiskt.
Måste också påminna er om det här härliga inlägget jag hade i början av min bloggkarriär, är det inte ljuvligt, hi hi.

Idag står inredning på schemat, vad har ni för lördagsplaner?

Adios!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad söt du e! Nu e alla fina saker ordenligt uppackade i min nya fina garderob, ordning o reda. 16 skolådor och alla e överfulla.. ha ha ha!

kram

2008-08-03 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0